środa, 20 lutego 2008

Wykop oglądalność i daj sobie zarobić :)

Kilka dni temu postanowiłem sprawić sobie ogromną ilość odsłon za darmo. Na jednym, z moich blogów zdobyłem w ciągu 3 dni o 3 000 więcej odsłon. Nie potrzebujesz żadnej gotówki, nie musisz nic inwestować a trzeba odrobinę pomyśleć.

Napisałem bardzo ciekawy artykuł, na którego jest ogromne zapotrzebowanie w śród społeczeństwa. Następnie wszedłem na stronę wykop.pl, zarejestrowałem się i wykopałem swój artykuł. Na efekty nie musiałem długo czekać. Wzrost oglądalności przerósł moje oczekiwania. Wbrew pozorom i opinii innych użytkowników potroiłem klikalność reklam google Adsens.

Taki mały i niewinny zabieg, kosztował mnie kilka minut roboty, dzięki czemu zdobyłem nowych klientów, oraz odwiedzających.

Ps. Pamiętaj, żeby nie spamować wykop.pl. Dodawaj wyłącznie dobrej jakości artykuły. Inaczej nie licz na wzrost oglądalności.

2 komentarze:

retsam pisze...

Szkoda, że tak mało szczegółów. :(

rex pisze...

Co masz na myśli ?

Pozdrawiam