środa, 13 lutego 2008

Jak przygotować blog do zarabiania? cz.2

Jeżeli mamy już blog pora go przygotować do zarabianiu na reklamach. Zarejestruj się w PP AdSens i zacznij przygotowywać do tego bloga. Jeśli skorzystałeś z bloggera masz możliwość wybrania szablonu. Ja jednak korzystam z szablonu klasycznego co pozwala mi zwiększyć dochody

Pisałem kiedyś z Krzystofem Lisem o tym. Napisał mi, abym na jednym z blogów zastosował zajawkę artykułów. Jednak nie potrafiłem tego dokonać ponieważ kod, który proponował nie działał mi na szablonach. Dlatego zastosowałem szablon klasyczny. Przeczytaj jak stworzyć zajawkę artykułu. Następnie proponowałbym zmniejszyć ilość postów na stronie głównej do 3. Poszukaj w ustawieniach bloggera.

Reklamy Adsens powinny być maksymalnie podobne do linków. Patrz jak wyglądają na tym blogu. Dodatkowo polecam wstawić reklamy nad postem (można to zrobić w edycji kodu html) albo z prawej strony w menu bocznym. Więcej o optymalizacji znajdziesz tutaj.

Takie zabiegi powinny zwiększyć wyświetlanie reklam i przede wszystkim klikalność.

Pozdrawiam
Adrian Kołodziej

Brak komentarzy: