środa, 27 lutego 2008

Nexto - pozwala zarobić ?

Witajcie....

Dziś rano napisał do mnie stary przyjaciel i zapytał, czy można zarobić na programie partnerskim nexto. czyli sławne już otwieramy.pl. Na początku byłem bardzo sceptyczny ponieważ akcja była niedopracowana i nie wierzyłem za bardzo, że ktoś mógł zainwestować w projekt półtorej miliona złotych.

Dla zasady postanowiłem nie promować programu dopóki nie będę przekonany, że można na tym zarobić. Tak więc na jednym z moich blogów wrzuciłem mały baner do własnego sklepu, który wygenerowałem w profilu nextranet.

Tak sobie założyłem sklep seks.nexto.pl i czekałem łaskawie na efekty.

Zapomniałem zupełnie, że zapisałem się do pp nexto. Kilka dni temu wchodzę na konto, a tam pierwsza prowizja. Teraz poważnie zastanawiam się nad promowaniem Nexto.

Ciekawi mnie czy, któryś z czytelników cokolwiek zarobił w nexto.

Pozdrawiam

Brak komentarzy: