czwartek, 29 maja 2008

Jak zarobić na Adsens

Jakiś czas temu zapisałem się do PP Google Adsens. Jednak moje zarobki były mizerne. Dlaczego ? Ponieważ nie umiałem dobrze ustawić jednostek reklamowych. Wprowadziłem jedną małą zmianę i co ? Zarabiam dziennie po 2$ zamiast mizernych 0.2-0.5$

Takim sposobem nie tylko przekroczyłem próg 100$, ale i też zarobiłem przez dwa tygodnie więcej niż 20$.

Po pierwsze wszystkie linki na blogu upodobniłem do linków Adsens (kolor, podkreślenie), ale przede wszystkim wrzuciłem największy kwadrat nad postami, drugi największy kwadrat pod postami, a 3 jednostkę linków pod linkami górnymi menu.

Ludzie klikają w to, co jest widoczne na pierwszy rzut oka. Dokonaj takiej małej zmiany u siebie, a zobaczysz jak efekty Cię zaskoczą. Ja teraz oczekuje na pierwszy czek od google:)

Pozdrawiam

Brak komentarzy: