środa, 7 maja 2008

Dogonić Precelka

Każdy partner ZM wie, że najlepiej sprzedaje Tomek Urban. Ostatnio oscylowałem wokół miejsca 12-15 najlepiej zarabiających partnerów.

Postawiłem sobie cel. Znaleźć się w top 10. Założyłem kilka ministron tematycznych o "uwodzeniu" i napisałem własny podręcznik. Uwodzenie jest moim hobby oraz pasją od kilku lat.

Można powiedzieć, że zakładają serwisy tematyczne zrobiłem siec zapleczy, do promowania ebooka.

1 maja wyszedł mój ebook pt. "Tajemnice Największych Uwodzicieli". Książka pod względem merytorycznym jest najlepszą tego typu w Polsce.

Kilka dni wcześniej przygotowałem banery, teksty i mailingi. W dniu publikacji ruszyłem całą maszynerię.

Jakie są tego efekty ?


Jak widać jestem na 2 miejscu. Do precelka zostało niewiele. Będziemy walczyć do końca tygodnia, aby go zmieść z pierwszego miejsca.

Nawet jeśli znajdę się na 1 miejscu pewnie długo się tam nie utrzymam, ale i tak będę miał tą satysfakcję.

Jak zostać najlepiej zarabiającym partnerem ?:
- mieć zaplecze do promocji ebooków (nowych)
- zbudować dużą listę adresową
- posiadać duże serwisy tematyczne

Jeżeli z jednego ebooka zarobiłem w 5 dni ponad 1 600zł mając miejsce jego promocji, to budując naprawdę dużą sieć tematyczną mogę i Ty również zarabiać po kilka tysięcy złotych z Programów Partnerskich.

Brak komentarzy: