sobota, 4 października 2008

Wrzesień w ZM 448,83 zł + 508

Witam.

Minął kolejny miesiąc pora go podsumować :-)

Zarobiłem w programie partnerskim ZM : 448,83 zł
Z tego prowizję autorską 508zł.

Kolejny słaby miesiąc, ale miałem wiele na głowie.

Aktualnie :
- jest kończony skrypt dla serwisu 12dziewczyn.pl
- no i mój główny blog stoi na nowym serwerze uwodziciel.12dziewczyn.pl (nowa szata graficzna jest kończona itd)
- poprawiłem kurs na emaila o tematyce uwodzenia kobiet
- wprowadziłem kampanie w linkach
- blog pozycjonuje profesionalista

Więc ruszamy do przodu. Miejmy nadzieję, że w końcu odbiję się z dołka i zwiększę zarobki.

Pozdrawiam

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Powiem tak, daj sobie spokój z tym programem partnerskim,,PP zajmuje się prawie 6 lat i PP ZM jest dobry na początek, ale dużych pieniędzy na nim nie zarobisz, szczególnie teraz, kiedy ebooki się ludziom przejadły,a strony ZM i w ogóle cały PP działa tak jakby zarządzali nim kompletnie zieloni ludzie. Lata świetności mają już za sobą.. Wszystko się kiedyś przeje,a i ludzie też kombinują i publikacje ZM można za darmo ściągnąć na torrentach ( tam ściągnąłem np. Twoją publikacje..:)) Jest wiele lepszych i bardziej dochodowych programów partnerskich, tam skieruj swoje działania, a ZM to tylko dobrze rozreklamowany program, który przynosi zyski tylko jego twórcą. Im prędzej ludzie to zrozumieją tym szybciej zaczną zarabiać na programach partnerskich, a naprawdę można zarobić dużo, tylko trzeba wiedzieć gdzie...

Pozdrawiam