niedziela, 16 marca 2008

Dopalacz bloga, czyli jak zarobić jeszcze więcej na blogu.

Chcesz zarobić jeszcze więcej na swoim blogu ? Nie ma sprawy. Najpierw przeczytaj mój artykuł "Jak stworzyć w 3 miesiące bloga, który zarobi dla Ciebie na wakacje". Teraz zainstalujemy dopalacz do twojego bloga.

Jeżeli chcesz zwiększyć zarobki na blogu musisz poprawić pewne kwestie.



Po pierwsze:

zwiększ liczbę czytelników.

Wydaje się banalne. Większość ludzi nawet nie wie jak to zrobić. Przedstawię metody, które ja używam i są zrozumiałe dla każdego przynajmniej tak mi się wydaje.



- pozycjonowanie dla początkujących



Pokażę Ci jak w prosty sposób wypozycjonowałem mojego bloga na frazy "uwodzenie, motywacja". Po pierwsze zmieniasz tytuł. Liczą się głównie dwa pierwsze słowa. Zobacz jak u mnie na blogu to zrobiłem. W znaczniku tutaj wpisz dwa słowa na które pozycjonujesz.

Masz? ok. Jedziemy dalej. Trudno jest pozycjonować frazy, które są znane jak np. biznes. Do tego trzeba mieć dobre zaplecze tematyczne lub zapłacić odpowiedniej firmie słone pieniądze. Oczywiście da się to obejść. Wejdź na stronę, gdzie można szukać intensywności słów kluczowych, które wpisują ludzie w google. Tutaj masz link https://adwords.google.com/ "Poznaj koncepcje słów kluczowych". Wpisz słowa, które chcesz pozycjonować. Google znajdzie Ci synonimy. Zobacz, które są najrzadziej wpisywane. Tutaj jest pole do popisu. Te słowa ustaw w zznaczniku . Świetnie myślę, że nadążasz. Dodaj stronę do katalogu onet bądź http://webwweb.pl/.



- artykuły do przedruku

Napisz ciekawy artykuł powiązany z twoją stroną. Następnie umieść w nim słowa kluczowe. Jeśli serwis używa html to słowa kluczowe a jeśli nie to pewnie ma BBCode [url=]słowa kluczowe[/url]. Uwierz mi, że jeśli artykuł jest ciekawy niedługo pojawi się w wielu serwisach, a Ty otrzymasz darmową reklamę + linki na stronach, które z punktu widzenia pozycjonera są wartościowe.



- komentarze


Odwiedzaj blogi innych i pod artykułami bądź notkami zostaw adres do swojego bloga zyskasz oglądalność.



- stopki na forach

Stopka musi zachęcić do wejścia. Zostawiaj stopkę (podpis) na forach o podobnej tematyce co twój blog. Użyj znowu BBCode do wypozycjonowania fraz kluczowych. Np "Jak myślisz ile potrzeba materiału wybuchowego, aby twój dom runął ?" (jeśli masz bloga o tematyce nieruchomości, budownictwa itd".



- fora dyskusyjne

Zachęć innych do wejścia na swojego bloga. Skontaktuj się z administratorem i zapytaj czy możesz w off-topicku wrzucić reklamę swojego bloga. Powinien się zgodzić i nie mieć nic przeciw.



Po drugie


umieszczenie reklam google. Wejdź na stronę google http://www.google.pl/intl/pl/ads/ i zarejestruj się w programie Google AdSense. Jeśli masz już konto pora umieścić reklamy google. Zobacz jak ja to zrobiłem na swoim blogu www.uwodziciel.blogspot.com. Mam zaledwie dwie reklamy dopasowane do bloga. Nie rzucają się w oczy, nie wołają "reklama", są całkowicie dopasowane. Przykładowo wczoraj : wyświetleń strony 213, kliknięć 12 CTR strony 5,63% zarobki 0.37$. Być może to nie dużo, ale zawsze jakieś pieniądze. Na rok taki blog zarobi około 135$ + za każdy tysiąc przy takim CTR około 127$. Jeśli to policzysz to masz około 786zł na rok. Zawsze jakieś pieniądze. Jednak ilość czytelników mojego bloga się ciągle zwiększa, czyli zarabiam teoretycznie co raz więcej.



Jeśli mamy już reklamy google pora zarejestrować się w programie partnerskim, który zarobić dla Ciebie jeszcze więcej (dużo dużo więcej). Polecam program partnerski złotych myśli. Masz już ? to jedziemy dalej



- umieszczanie poradników na blogu.

Być może wydaje Ci się, że łatwo jest umieścić poradnik na blogu. Tak, masz rację, ale jeśli chcesz mieć wysoką sprzedaż posłuchaj mnie i skorzystaj z mojego sposobu. Umieść poradniki po lewej stronie, bądź prawej zależy od rodzaju bloga. Reklama poradników nie może być nachalna! Napisz "Z tego poradnika uczyłem się...", pamiętaj żeby reklamować produkt, który znasz. Wejdź na mojego bloga i sprawdź jak poradziłem sobie z umieszczeniem poradników na blogu.



- prowadź biuletyn

Według mnie dobrze napisany mailing to najskuteczniejsza forma reklamy. Założ darmowe konto na freebot.pl, umieść kod na swoim blogu. Większość blogów ma możliwość edycji kodu, bądź możliwość dodawania kodu html. Zachęcaj czytelników do zapisania się oferując jakieś darmowe gratisy. Bardzo łatwo wysyłać automatycznie gratisy w pierwszym mailu. W panelu freebota jest zakładka "wiadomości" dodaj nową wiadomość i ustaw opóźnienie na 0. Użytkowik po zapisaniu się dostaje darmowe gratisy w pierwszym mailu. Możesz rozdawać fragmenty poradników, które są w programach partnerskich do pobrania. Pamiętaj, aby nie spamować swojej listy. Wysyłaj ludzią dobre konkretne informacje, najpierw ich edukując a potem dodając jako recenzje link do danego poradnika. Możesz napisać również kurs w freebocie i powiedzmy w 4-5 lekcji umieścić link do poradnika.



Najważniejsze : Ludzie szukają na blogu konkretnych informacji. Tylko takie blogi zarabiają. Blog Jana Kowalskiego nic nie zarobi, ponieważ poza rodziną i znajomymi jego życie nikogo nie interesuje. Musisz mieć unikalną i ciekawą tematykę bloga, która zachęci ludzi do czytania tego co piszesz. Jeśli będziesz autorytetem to zarobisz, jeśli będziesz oferował kicz to nic nie dostaniesz.



Myślę, że poradzisz sobie z dopalaczem do bloga. Jeśli masz jakieś pytania chętnie Ci pomogę. Wystarczy, że do mnie napiszesz.


Brak komentarzy: